De vereniging

De Vereniging Maatschappelijk Werk Nefrologie (VMWN) is een vereniging voor maatschappelijk werkers die werkzaam zijn in dialyse- en transplantatiecentra.

Het doel van de vereniging is de psychosociale hulpverlening aan patiënten met een chronische nierziekte te optimaliseren. De vereniging behartigt de belangen van haar leden. Buiten de vereniging is zij de vertegenwoordiger van de groep maatschappelijk werkers nefrologie.

Lid worden? Bent u werkzaam als maatschappelijk werker in een dialyse- of transplantatiecentrum? Word dan lid van de VMWN.  Lees meer over de voordelen van het lidmaatschap of ga direct naar het aanmeldingsformulier.

Meer weten over de vereniging? Klik hier voor het doel van de VMWN .
U kunt de kwaliteitsstandaarden tegen kostprijs bestellen bij het secretariaat, zie hieronder voor de contactgegevens. In de kwaliteitsstandaarden zijn opgenomen de visie, het functieprofiel en de formatienorm van de Vereniging Maatschappelijk Werk Nefrologie (VMWN). Een download van de kwaliteitstandaarden vindt u hier.

Contact? Klik hier voor contactgegevens. klein logo VMWN